reklama

Nový článok

Tak som tu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pridal som na blog sme.sk. Uvidíme čo to povie. Prosím všetkých blogerov keby boli takí láskaví a mohli kliknút na www.hababidou.ic.cz. Dopredu sa ospravedlňujem ak by to niekto bral ako spam. Ale má to pre mňa veľký význam ide totiž o semestrálny projekt, ktorý nám dosť ovplyvní výsledok skúšky. Všetci ktorí chodili do školy to iste chápu. Ďakujem, že ste si prečítali môj prvý príspevok a nebojte časom sem dám aj normálne veci.

Martin Matuľa

Martin Matuľa

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Maťo Matuľa Zoznam autorových rubrík:  VšeobecnáSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu